Nebojte sa organizovať firemné akcie v covidovej dobe. Máme bohaté skúsenosti so zberom údajov a technickým zabezpečením. Postaráme sa o bezstarostnú registráciu aj testovanie na akejkoľvek firemnej akcii.
Môže sa vám zdať, že organizovanie firemných akcií v covidovej dobe je zložité a plné nečakaných úskalí. Opak je však pravdou a my to vieme predsa lepšie, ako ktokoľvek iný. Doteraz sme zabezpečili povinnú registráciu na stovkách podujatí a dokonca aj pre návštevu pápeža Františka. Náš tím má 20 ročné skúsenosti s webovými aplikáciami a spracovaním osobných údajov.
Nie je teda ani najmenší dôvod na to, aby sa tento rok nekonali obľúbené vianočné večierky, oslavy výročia, či iné firemné akcie.
Čo pre vás zabezpečíme:
- komplexné registrácia návštevníkov na podujatí
- generovanie vstupeniek (pre verifikáciu návštevníka)
- uchovanie údajov 14 dní podľa nariadení ÚVZ
- report registrácii v reálnom čase
- verifikovanie Green Passov pred zaslaním vstupenky
- zabezpečenie personálu na mieste podujatia (kontrola vstupeniek)
- zabezpečenie MOM pre testovanie na mieste podujatia
- prípadné iné formy reportingu a zabezpečenie kontroly podľa požiadaviek klienta
Mali by ste záujem o spoluprácu? Kontaktujte nás na nižšie uvedenom čísle, resp. mailovej adrese:
Lukáš Jozefík, sales director
jozefik@predpredaj.sk
+421 903 510 664