Zoznam s.r.o.
Lístky na toto podujatie sa už nedajú zakúpiť. Môžete si však prezrieť aktuálne podujatia
 

Workshop: Tvoríme krásne online videá

PS:Knowledge Center (nad PS:Digital, vchod z terasy) Šusteková 5, 85104 Bratislava

15.11.2017, 9:00 - 16:00
Kúpiť

Tvoríme krásne online videá (workshop)
Miesto: PS:Knowledge Center, Šustekova 5, 85104 Bratislava
Dátum: 15. 11. 2017 (streda), 9:00-16:00


Trvanie: celodňový workshop
Max. počet účastníkov: 30
Úroveň: Začiatočník
Potrebné zariadenie: mobilný telfón iOS/Android, ideálne vlastný počítač

Video si užíva svoje najslávnejšie obdobie. Podľa zahraničných štúdií 61% značiek zahrnulo video do svojho obsahového marketingu, pretože podporuje predaje, dvíha konverzie, buduje dôveru, mobilní užívatelia a špeciálne mileniáli ho milujú. S rastom popularity sa rozvíjajú technológie, vznikajú nové aplikácie a cenovo dostupnejšie formáty.

Organizujeme preto workshop, ktorý bude nadupaný teóriou i praxou. Prejdeme si trendy, porovnáme platformy, vysvetlíme možné stratégie. Prednáška bude pretkaná množstvom praktických ukážok. Vyskúšame si rozličné aplikácie, naučíme sa ich používať. Na konci dostanú skupiny zadanie a samy vytvoria native video, ktoré následne odprezentujú virtuálnym klientom.

Máte sa na čo tešiť :)

O lektoroch:
Kristína Kijacová a Ladislav Bóna z Playground13 sú profíci na tvorbu video reklamy, od drahých televíznych spotov až po natívne video. Majú dlhoročné skúsenosti, pracovali pre značky ako napr. Kofola, Ikea, Oriflame, Electrolux či Fernet. Ukážky ich prác si môžete pozriet v showreel videu na ľavej strane. Laco okrem toho tvorí stratégiu a spravuje Youtube kanál televízie Markíza.

O Workshopoch:
“Priemerný obsah poškodí vašu značku viac, ako keby ste nerobili žiaden.” - Joe Pulitzi, Content Marketing Institute

Obsahový marketing a natívna reklama zaznamenávajú najrýchlejší rast v online reklame. Niet sa čomu diviť, 90% zákazníkov považuje špecializovaný obsah za užitočný, mileniáli ho od firiem očakávajú a B2B marketérom pomáha v rozhodovaní sa s kým spolupracovať. Už v 2014 zamestnával Redbull cca 135 ľudí vo svojom vlastnom media tíme a Coca Cola míňala viac peňazí na tvorbu obsahu ako na TV reklamu.

Pre mnoho firiem je to však nová forma komunikácie - 65% marketérov bojuje s tým, ktorý obsah je užitočný a funguje. Chceli by vedieť, ako tvoriť viac príťažlivého obsahu (60%), ako sa dostať bližšie k svojmu publiku (41%) a ako si to celé odmerať (57%).

Pozývame vás na sériu workshopov, kde odborníci na content marketing a natívnu reklamu ukážu a inšpirujú, ako správne tvoriť a šíriť obsah, aby bol váš biznis lepší a mali ste ku svojim zákazníkom bližšie.

Predaj cez predpredaj.sk bude ukončený v pondelok 13.11.2017 o 12:00 hod.


Upozornenie: Podujatie je v rámci služby Predpredaj.sk dostupné len online (nie je dostupné v kamenných predajných miestach).

Predpredaj.sk vám umožňuje online nákup vstupeniek na rôzne hudobné, kultúrne, športové a iné podujatia. Vybrať si môžete aj zo širokej ponuky kurzov, adrenalínových zážitkov, výrobkov a služieb. Nezabúdame ani na najmenších, pre ktorých máme v ponuke detské tábory a zaujímavé akcie.

Po zrealizovaní platby si môžete vaše vstupenky vytlačiť.

 
 
 

Predaj lístkov

Cena 
Pozor na dokončenie nákupu máte 20 minút.
* Maximálny počet lístkov je 8!

Potom bude váš košík vyprázdnený a lístky vrátené do predaja.