Zoznam s.r.o.
 

FAQ

Ako si môžem kúpiť vstupenky?

Vstupenky si môžete kúpiť dvoma spôsobmi - online spôsobom na stránke Predpredaj.sk alebo v hotovosti na našich predajných miestach (informácia, či je možnosť zakúpiť vstupenky na predajnom mieste, je uvedená pri danom podujatí na stránke Predpredaj.sk). Pri online objednávke si môžete zvoliť elektronické zaslanie vstupeniek na Vami zadaný e-mail alebo osobný odber vstupeniek na odberných miestach Telekom a Pôžičkáreň na základe kódu zaslaného na Vami zadaný e-mail.

Musím sa na stránku registrovať, ak si chcem kúpiť vstupenky?

Do služby Predpredaj.sk je potrebná registrácia. V prípade, ak ste vlastníkom e-mailového konta na Zoznam.sk, prihlásiť sa môžete cez prihlasovacie údaje, aké používate k svojmu e-mailu na Zozname.

Koľko vstupeniek si môžem kúpiť na jednu objednávku?

Na jednu objednávku je možné kúpiť si maximálne 8 vstupeniek. Organizátor podujatia môže obmedziť kúpu počtu vstupeniek. Informáciu o prípadných obmedzeniach nájdete v popise podujatia.

Vstupenky v košíku sú už záväzná objednávka?

Objednávka ani košík nie sú záväzné. Pokiaľ nie je objednávka ukončená úspešnou platbou , po 20 minútach sa vstupenky vrátia späť do predaja a objednávka sa automaticky zruší.

Ako zruším, ešte nezaplatenú objednávku?

Objednávku nie je možné zrušiť. Po 20 minútach od vytvorenia objednávky a nezaplatení sa objednávka automaticky zruší. Objednávka je iba dočasná a nezáväzná.

Ako zaplatím za lístky?

Platba je možná prostredníctvom online platobných systémov vybraných bánk. 
SporoPay od Slovenskej sporiteľne, VUB e-platby od VUB a TatraPay od Tatrabanky môžete využiť, ak máte vedený účet v niektorej zo spomínaných bánk a máte zriadený internetbanking.
Platbu platobnou kartou vedenou v akejkoľvek banke môžete realizovať prostredníctvom Cardpay od Tatrabanky.
Platbu platobnou kartou vedenou v akejkoľvek banke môžete realizovať prostredníctvom "GP webpay". Platobná brána "GP webpay" umožňuje platby tuzemskými a zahraničnými kartami MasterCard, VISA, Diners Club a American Express. Podporuje tiež platby digitálnou peňaženkou MasterPass a MasterCard Mobile.

VISA MASTERCARD
V prípade, že sa rozhodnete pre platbu prostredníctvom internetbankingu, budete presmerovaný na stránku príslušnej banky a platbu realizujete pomocou príkazu s predvyplnenými údajmi o účte prevádzkovateľa služby Predpredaj.sk, variabilným symbolom a sumou objednávky.

Je možnosť platby prevodom na účet?

Platba prevodom nie je podporovaná. Objednávku je potrebné uhradiť online priamo v procese objednávky, prípadne pri nákupe vstupeniek na predajnom mieste môžete platiť v hotovosti.

Ako zistím, že platba bola úspešná?

Po úspešnej realizácii platby Vám na e-mail, zadaný pri prihlásení,  bude odoslané potvrdenie o úspešnej realizácii platby spolu s Vami zakúpenými vstupenkami alebo kódom na prevzatie vstupeniek na odbernom mieste podľa zvoleného spôsobu odberu vstupeniek. Vstupenky, poprípade kód nájdete aj v sekcii Objednávky vo Vašom profile, objednávka bude mať stav "zaplatená".

Čo mám robiť, keď mi peniaze z účtu boli stiahnuté, ale vstupenky mi na e-mail neprišli?

V takomto prípade nás prosím čím skôr KONTAKTUJTE. Pre urýchlenie riešenia Vašej požiadavky informujte pracovníka o čísle Vašej objednávky, prípadne uveďte e-mailovú adresu použitú pre prihlásenie do služby Predpredaj.sk.

Čo ak sa mi na prvý krát nepodarí platbu realizovať?

V užívateľskom rozhraní v sekcii Objednávky máte po dobu 20 minút možnosť opätovne zaplatiť za objednané vstupenky. Nezaplatená objednávka má stav "neuhradená" a v zozname objednávok sa objaví ikonka pre zaplatenie „zaplatiť“. Po kliknutí na ikonku "zaplatiť" a výbere platobného systému budete presmerovaní na platbu v banke. Po uplynutí 20 minút budú vstupenky vrátené do predaja a stav objednávky sa zmení na „zrušená“.

Čo v prípade, ak mi neprechádza platba kartou?

Pokiaľ Vám neprechádza platba kartou, kontaktujte prosím Vašu banku a overte si, či disponujete kartou, ktorá podporuje nákupy online, prípadne či pre tento typ platieb nemáte nastavený limit. Objednávku je potrebné uhradiť iba uvedenými spôsobmi priamo v procese objednávky.

Doklad k online platbe

Doklad k online platbe nájdete vo svojom profile na stránke Predpredaj.sk v časti Objednávky po rozkliknutí konkrétnej objednávky. Ak potrebujete upraviť údaje na doklade k platbe, môžete tak spraviť cez Váš profil a následne si doklad k platbe opätovne vytlačiť.

Ako sa dostanem ku kúpeným vstupenkám?

Ak si zvolíte elektronické zaslanie vstupeniek v rámci online objednávky, vstupenky sú Vám zaslané automaticky na Vami zadanú e-mailovú adresu ako príloha e-mailu od odosielateľa info@predpredaj.sk. Prílohy e-mailu slúžia ako vstupenky a je potrebné si ich vytlačiť a následne predložiť pri vstupe na podujatie. Každá vstupenka slúži na jednorazový vstup. K Vašim vstupenkám sa dostanete aj pri opätovnom prihlásení pomocou tej istej e-mailovej adresy, prostredníctvom ktorej ste vstupenky kupovali. V časti Objednávky vo svojom profile nájdete Vašu objednávku. Kliknutím na číslo objednávky sa Vám otvorí zoznam vstupeniek, ktoré ste si v rámci objednávky zakúpili. Prostredníctvom ikony Tlač si vstupenky môžete vytlačiť. Vstupenky si môžete znovu zaslať na Váš e-mail prostredníctvom ikony Zaslať na e-mail. Ak si zvolíte osobný odber vstupeniek v rámci online objednávky, kód na vyzdvihnutie vstupeniek je Vám zaslaný automaticky na Vami zadanú e-mailovú adresu od odosielateľa info@predpredaj.sk. Uvedený kód nájdete aj vo svojom profile na stránke Predpredaj.sk v časti Objednávky. Vstupenky si na základe tohto kódu môžete vyzdvihnúť na odberných miestach Telekom.

Na čo slúži QR kód?

QR kód je špeciálny kód, ktorý v sebe obsahuje informáciu o podujatí a vstupenke. Každá vstupenka obsahuje unikátny QR kód. Po vstupe a overení špeciálnou čítačkou sa kód na vstupenke deaktivuje a nie je možné ho použiť viac krát. Je dôležité, aby ste svoju vstupenku (QR kód) nenechali skopírovať inou osobou, nezverejňovali fotografie vstupeniek na sociálnych sieťach a nevytvárali zbytočné kópie, predídete tým zneužitiu Vašej vstupenky. Pre niektoré podujatia môžu byť alternatívou ku QR kódu aj čiarové kódy.

Koľko lístkov si môžem kúpiť na jedno podujatie?

Na jedno podujatie je možné kúpiť si maximálne 8 vstupeniek. Organizátor podujatia môže obmedziť kúpu počtu lístkov. Informáciu o prípadných obmedzeniach nájdete v popise podujatia.

Môžem si vstupenky rezervovať?

Rezervácia vstupeniek nie je možná. Vstupenky si môžete zakúpiť online spôsobom na stránke Predpredaj.sk alebo v hotovosti na predajnom mieste (informácia, či je možnosť zakúpiť vstupenky na predajnom mieste, je uvedená pri danom podujatí na stránke Predpredaj.sk).

Storno vstupeniek

Podľa všeobecne platných obchodných podmienok storno zakúpených vstupeniek nie je možné v inom prípade ako je zmena dátumu/času, prípadne miesta konania podujatia alebo pri jeho úplnom zrušení.

Zrušené/presunuté podujatie

MADWIRE, s.r.o. je sprostredkovateľ predaja vstupeniek a nezodpovedá za zmenu alebo zrušenie podujatia zo strany usporiadateľa. Zákazníkov informujeme o zmene alebo zrušení podujatia na základe vyjadrenia usporiadateľa. V prípade zrušeného podujatia má majiteľ vstupenky právo na náhradu a to spôsobom určeným Usporiadateľom.

Spolupráca

V prípade, že máte záujem byť naším predajným miestom, kontaktujte: jozefik@predpredaj.sk V prípade, že máte záujem predávať vstupenky cez náš portál Predpredaj.sk, kontaktujte: danisovic@predpredaj.sk