Prečítajte si, ako sme za krátky čas pripravili špecifický registračný formulár pre takmer pol milióna záujemcov. V článku sa tiež dozviete ako vyzerá helpdesk pre návštevu pápeža a čo všetko musí zvládať moderná ticketingovka.

Predpredaj.sk sa predaju vstupeniek venuje od roku 2013 a do dnešného dňa sme úspešne zabezpečili predaj vstupeniek pre obrovské koncerty na štadiónoch, či pre obľúbené športové zápasy, ktoré sa zvyknú vypredať do pár hodín. Zabezpečiť registráciu na najväčšie podujatie na Slovensku je však iné, nakoľko nejde o predaj vstupeniek ale registráciu veľkého množstva záujemcov, bezpečný zber dát a komunikáciu so systémom NCZI.

So zadaním zabezpečiť registráciu účastníkov na návštevu pápeža Františka sme boli oslovení v júli. Okrem registrácie zabezpečujeme aj helpdesk pre časté otázky verejnosti. Na tomto projekte pracovalo oddelenie programátorov, externí testeri a projektový manažér.

„Na celé zadanie sme mali iba tri týždne. Vyžadovalo si to pripraviť samostatnú subdoménu s registračným formulárom, ktorý je iný pre domácich a pre zahraničných návštevníkov. Museli sme zabezpečiť stabilitu celého systému, nakoľko sa očakáva návšteva v státisícoch. Špecifikom celého procesu je, že musíme overovať kompletnú zaočkovanosť návštevníkov v spolupráci s NCZI a Slovensko IT. Tiež zabezpečujeme helpdesk v dvoch jazykoch (slovenčina a angličtina), kde sa snažíme pomáhať ľuďom s registráciou a poskytovať všetky potrebné informácie o podujatí,“ rozviedol Marek Jusko, CEO spoločnosti Predpredaj.sk

Ak máte záujem o registráciu na návštevu pápeža Františka, tak navštívte web navstevapapeza.sk.
V prípade otázok volajte na číslo +421 948 246 031+421 948 246 032 alebo napíšte na jeden z mailov, uvedených na stránke v sekcii kontakty: https://www.navstevapapeza.sk/sk/kontakt

Moderná ticketingovka musí byť inovatívna a flexibilná
S príchodom globálnej pandémie sa mení všetko, vrátane požiadaviek našich klientov či zákazníkov. Alfou a omegou je pochopiť potreby klientov, resp. zákazníkov a snažiť sa im čo najviac vyhovieť.
„Vždy sme sa snažili čo najrýchlejšie reagovať na zmeny, avšak súčasná situácia všetko ešte zrýchlila. Moderná ticketingová spoločnosť musí byť maximálne flexibilná a promptne reagovať na meniace sa predpisy a potreby klientov aj návštevníkov,“
dodal Marek.

A aké zmeny či nové trendy v ticketingu prinieslo obdobie pandémie? „S pandémiou prišlo mnoho zmien a azda najväčšou je zber údajov o návštevníkov pre potreby trasovania, ktoré vykonávame v spolupráci s Úradom verejného zdravotníctva, v prípade nakazených osôb. Okrem toho, že je zber údajov pri kúpe vstupenky povinný, a my ho zabezpečujeme za našich organizátorov, vnímame aj dopyt po samostatných registráciách, bez nákupu vstupeniek. Takýto spôsob sme poskytli aj napríklad pre Olympijský festival,“ prezradil Marek Jusko.

Inovácia je schopnosť vidieť príležitosť v zmene, nie hrozbu - Steve Jobs.

Na inovácie myslíme v Predpredaj.sk takmer neustále. Aktuálne vyvíjame guest list, vďaka ktorému budeme vedieť určiť, v prípade sektorového podujatia, presné miesto a pohyb nakazenej osoby. Túto novinku práve testujeme.

Upozorňujeme, že informačné oddelenie pre návštevu pápeža nie je to isté ako reklamačné oddelenie Predpredaj.sk. Záujemcov prosíme, aby ohľadne pápeža nevolali na čísla uvedené na stránke Predpredaj.sk v sekcii kontakty, ale na vyššie spomenuté čísla.